tisdag 20 november 2007

Bloggrannar

Det är dags för en översyn av bloggrollen. En del behöver rensas bort. Sidor jag sällan besöker. Bättre att lägga till sådana jag verkligen läser.

''''''
En ny länk som jag lägger till är Staffan. En spoling som kommer med bra tips på musik som kanske annars skulle gå en åldrad yngling förbi. Ta t ex norska stjärnskottet Susanne Sundför som jag nu lagt in på videorollen. Det tipset tackar jag för.

'''''''
Robert på Södermalm har meddelat att han slutar blogga. Han tänker publicera sig i bokform och skriver lite kryptiskt om detta. Kan undra om han nappat på Sigge Eklunds och Linda Skugges nya projekt vulcan.se. Länken får ligga kvar t v för att se vad som händer.


'''''''
Petter i Hongkong är på väg att flytta hem till Stockholm. Det har varit kul att följa hans beskrivningar av av livet i Hongkong. Någon vecka till men sedan är det slut och då försvinner den länken.

'''''''
Nu har även Halvar börjat matblogga. I dag serveras det isterband på Hagalund. Det var gårdagens rätt i det här hushållet. D v s för de vuxna. Pojkarna har inte lärt sig uppskatta sådana rätter än. Prinskorv och bacon fick bli deras middag. I dag var det slut i förråden så då fick det bli fiskpinnar och hemlagat potatismos.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man bockar och tackar, ska försöka förvalta förtroendet på bästa sätt. Kul att höra att musiktipsen går hem.