söndag 9 november 2008

Bo Kaspers orkester



Det dånar ett flygplan högt ovanför här i midsommarkvällen
Man drömmer om kärlek en ljusare framtid det är så naivt
Men ibland är det enkelt man ser hur det kommer sen känner man smällen

Dom tar dig ifrån mig - jag vill ha dig kvar- dom tar dig ifrån mig

Allt dumt man har sett alla råd man har gett inte hjälper det mig nu
Jag anade aldrig att frihet och ensamhet är samma sak
Det dånar ett flygplan högt ovanför någon är där med dig nu

Dom tar dig ifrån mig - jag vill ha dig kvar- dom tar dig ifrån mig
Det enda jag har - Dom tar dig ifrån mig

Jag hade inte en aning ni borde sagt någonting
Ni borde gett mig en varning om det som var

Dom tar dig ifrån mig - jag vill ha dig kvar- dom tar dig ifrån mig
Det enda jag har - Dom tar dig ifrån mig
**************************
Andreas Mattson - denne ständige Mattson. Han är med överallt nu verkar det som. Han har skrivit låtar till Bo Kaspers nya CD, och han har producerat Hello Saferide. De två CD som nu snurrar mest hemma hos mig.

Inga kommentarer: